Slide background

Catering met onze mobiele keuken

Uw tuinfeest met Gooische Catering

You are Here > nieuws > persbericht succesvolle-start-gooische-cateringEdit

persbericht succesvolle-start-gooische-cateringEdit

Bussum, 11 januari 2012 – Gooische Catering kan terugkijken op een succesvolle start.

Het nieuwe cateringbedrijf is in september 2011 opgezet door drie vrienden die ieder meer dan 15 jaar horeca ervaring met zich meebrengen. Het 4<sup>e</sup> kwartaal zag de cateraar in Bussum zijn omzet sterk toenemen waarbij 49 nieuwe klanten de smaak van Gooische Catering hebben geproefd. zowel de particuliere als zakelijke gast wisten de cateraar te vinden, Gooische Catering heeft zich bij deze relaties dermate weten te bewijzen dat voor 2012 Gooische Catering bij een aantal zelfs als exclusieve leverancier op het gebied van gastronomie geldt.

Gooische Catering staat voor flexibiliteit, ontzorging en  betaalbare kwaliteit. Van der Linden: ‘Kwaliteit omdat we alleen met verse producten werken en alles vers bereid is. Flexibiliteit omdat u keuzes kunt maken in de verschillende gerechten en ontzorging omdat wij alles van u kunnen overnemen, van uitnodiging tot de catering zelf.

In december kwam het cateringbedrijf nog in het nieuws met een nieuw uniek kerstconcept. “Ook in 2012 kunt u meer nieuwe catering concepten verwachten, waarbij kwaliteit, flexibiliteit tegen een betaalbare prijs, voorop staan ” aldus Jan van der Linden, mede-eigenaar &amp; chefkok Gooische Catering.

&nbsp;

Eind Q1 zal de cateraar in Bussum met een nieuw uniek borrelhapjes concept komen. Klanten kunnen dan middels de website zelf online borrelhapjes samenstellen en bestellen waarbij de de borrelhapjes binnen 24 uur bezorgd worden door de cateraar.

<strong>Over Gooische Catering
</strong>Gooische Catering is uw cateraar in Naarden voor <a title=”Bruiloft” href=”http://www.gooische-catering.nl/catering_bruiloft_feest_gooi”>Bruiloften</a>, <a title=”Diners” href=”http://www.gooische-catering.nl/catering-kok-aan-huis-bussum”>Diners</a>, <a title=”Borrelhapjes” href=”http://www.gooische-catering.nl/borrelhapjes”>Borrels</a>, <a title=”Buffetten” href=”http://www.gooische-catering.nl/buffetten”>Buffetten</a>, <a title=”Gooische catering salades” href=”http://www.gooische-catering.nl/catering_salades_overzicht”>Salades</a>, <a title=”Gooische catering borrelhapjes” href=”http://www.gooische-catering.nl/borrelhapjes-overzicht”>Borrelhapjes</a>, <a title=”High Tea” href=”http://www.gooische-catering.nl/high-tea”>High Tea</a>, <a title=”barbecue Gooische Catering” href=”http://www.gooische-catering.nl/barbecue”>Barbecue</a>, <a title=”Feesten” href=”http://www.gooische-catering.nl/feesten”>(bedrijfs) feesten</a> en meer. Bij u thuis of op locatie, Gooische Catering neemt graag de organisatie van u over en verzorgt uw feest in uw stijl en wensen.